Vixen Awards Stemme

Til Vixen Blog Awards 2016 endte totalen opp på rett i underkant av 100000 stemmer. 1200 og kan kun stemme en gang.


Vixen Influencer Awards 2019 Arets Sterke Stemme Cappelen Damm Forlag

Altså jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg er semifinalist i kategorien Årets mote influencer under Vixen Influencer Awards.

Vixen awards stemme. Denne gangen har juryen fått inn 30000 nominasjoner. Det var veldig gøy å være i finalen i kategorien mat fordi dette beviser det vi har sagt hele tiden nemlig at dette er ikke. Nå kåres landets skarpeste influencere - sjekk vinnerne av Vixen Awards her.

Klem Nå har jo nomineringen til Vixen Influencer Awards startet og det er noe jeg alltid har hatt lyst til å bli nominert til. Alle som er påvirkere via egne kanaler eller sosiale medier kan nomineres uavhengig av om påvirkningen skjer på blogg i podcast på Instagram YouTube TikTok eller tilsvarende kanaler. Jeg er utrolig stolt over at jeg ved deres hjelp er blitt semifinalist i Vixen Awards i kategorien.

Jeg er i selskap med 14 andre ekstremt flinke damer så om dere har lyst til å gi meg en stemme. Vixen Awards er tilbake med et smell etter en lang pandemi-pause. Juryleder Astrid Valen-Utvik.

Publikum kan nominere sine favoritter frem til 1. Nå er jeg klar for ett lite møte så blir det sofatjeneste resten av kvelden. Ikke stem på meg i Vixen Blog Awards allikevel.

Jeg skal prøve å forklare hvorfor Tanken har lagt en stund i bakhodet og i går kveld etter at jeg hadde lagt meg ble jeg liggende å kjenne etter. Man kan allerede nå stemme på sine favoritter og for meg virker det som om det er en ny og mer seriøst Vixen Award som står på trappene. I fjor kom vi hele veien til finalen takket være dere.

Prisutdelingen vil finne sted i Gamle Logen i Oslo 31. Nomineringen til VIXEN Awards 2021 har åpnet. Jeg bryr meg forsåvidt om begge da jeg vil vite hvorfor folk ikke liker den så jeg kan gjøre den bedre.

Nå trenger jeg din hjelp for å komme meg helt til finalen. Så langt har det kommet inn snart en halv million 500000 stemmer til Vixen Influencer Awards. Tusen takk til alle som har nominert meg det setter jeg enormt stor pris på.

Oktober samles norske influencere til fest og prisutdeling på Gamle Logen i Oslo når årets Vixen-vinnere skal kåres. Og kanskje er det min. Vixen blog awards 2021 stemme.

Jeg synes så absolutt bloggere og influencere fortjener en egen pris man kan gjøre så mye viktig med en slik pris. I forkant av prisutdelingen arrangeres en konferanse for de som ønsker å øke sin kunnskap om influencer marketing. Vi gratulerer Kristin Gjelsvik med prisen VIXEN influencer Awards 2019 i kategorien Årets sterke stemme som hun fikk for blant annet YouTube-videon NÅ ER DET NOK SOPHIE ELISE.

Vixen Awards - Jeg trenger din stemme. Fredag kveld samles hundrevis av norske bloggkjendiser Youtube-stjerner podcast-profiler og Instagram- til fest på Vixen Influencer Awards som i år foregår på Gamle Logen i Oslo. Klikk for å dele på Facebookåpnes i en ny fane.

Hvis du vil lese mer om hvem juryen er og hvilke kriterier de jobber etter kan du lese den første saken vi skrev om Vixen Awards 2019 her. Det er gjerne da jeg begynner å fundere på saker og ting. For det er dere lesere som stemmer oss frem til finalen og så er det en jury som kårer vinnerne i hver kategori.

En kan stemme frem til 30september kl. Jeg er semifinalist i kategorien ÅRETS MATBLOGGER i VIXEN Influencer Awards i år også. Jeg startet bloggen for 3 12 år siden og jeg har aldri angret et sekund på at jeg gikk fra den trygge jobben for å prøve å leve.

I dag er siste frist for å stemme på din favoritt semifinalist til VIXEN Influencer Awards. Publikum kan nominere sine favoritter frem til 1. Det er ny rekord og tre ganger så mange som normalt.

Det vitner om et enormt engasjement og interesse og vi i juryen ser frem til å finne frem til de beste av de beste blant de 5 finalistene i hver kategori når avstemmingen stenger 15. I juryen sitter blant annet Ingeborg Heldal kjent fra Adresse-programmene. Hver person kan stemme én gang per kategori på Vixens nettsider.

Sophie Elise Jørgine Massa Vasstrand og Jenny Skavlan var blant kveldens vinnere. VIXEN Awards er en årlig prisutdeling som kårer Norges beste influencere. Det er veldig stas når innsatsen blir verdsatt og lagt merke til.

Til Vixen Blog Awards 2016 endte totalen opp på rett i underkant av 100000 stemmer. Det er klart for en ny runde med VIXEN Awards tidligere VIXEN Influencer Awards og nominasjonene er nå åpnet. Prisen som tidligere var kjent som Vixen Blog Awards deles ut i ulike kategorier til influensere og sosiale medier-profiler.

Astrid Valen-Utvik leder juryen som skal kåre de beste Influencerne det siste året. Nominasjonene er basert på stemmer fra publikum samt innspill fra en fagjury på 12 personer. Publikums stemmer utgjør 40 prosent.

Så langt har det kommet inn snart en halv million - 500000 - stemmer til Vixen Influencer AwardsDet vitner om et enormt engasjement og interesse og vi i juryen ser frem til å finne frem til de beste av de beste blant de 5 finalistene i hver kategori når avstemmingen. TIX er en av to tidligere MGP-artister som er nominert til Vixen Influencer Awards. Ha en fin onsdagskveld.

Jeg har ombestemt meg. Onsdag morgen annonserte Vixen alle semifinalistene til årets pris som vil dekke innhold skapt og delt i både 2020 og 2021. Hvis du liker den så kan jeg ikke takke deg nok fordi du betyr SÅ mye for meg.


Ulrikke Falch Trekker Seg Fra Vixen Influencer Awards Minmote


Vixen Dette Er Semifinalistene I Vixen Awards 2019 Vixen


En Massiv Anerkjennelse Funkygine


Na Kares Landets Skarpeste Influencere Sjekk Vin Vixen Shotoe


Vixen Dette Er Semifinalistene I Vixen Influencer Awards 2017


Vixen Awards Jeg Trenger Din Stemme Gladkokken


Derfor Dropper Vi Vixen Awards


Aoq3er4n1jv Wm


Vixen Semifinalistene I Vixen Blog Awards Er Klare


Vixen Awards Jeg Trenger Din Stemme Gladkokken


Vixen Awards 2019 Nominasjon Underholdning


Vixen Dette Er Semifinalistene I Vixen Awards 2019 Vixen


Vixen Awards Jeg Trenger Din Stemme Gladkokken


Vixen Blog Awards Sophie Elise Er Arets Blogger Underholdning


Vixen Awards 2019 Nominasjon Underholdning


Vixen Dette Er Semifinalistene I Vixen Influencer Awards 2017


Semifinalister Vixen Awards 2019 Underholdning


Vixen Slik Blir Vixen Influencer Awards 2018


Vixen Influencere Arkiver Vixen

Source : pinterest.com

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel